Zarząd Wałbrzyskiego Rynku Hurtowego SA ogłasza konkurs ofert na sprzątanie obiektów i terenu WRH SA zgodnie z poniższą umową (projektem).
UMOWA
O ŚWIADCZENIE USŁUG PORZĄDKOWYCH
zawarta w dniu 01.01.2018 pomiędzy:
WAŁBRZYSKI RYNEK HURTOWY S.A. z siedzibą ul. Wysockiego 17 58-300 Wałbrzych wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000108417 Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej NIP: 8861793621 Regon: 890445649 reprezentowana przez ……………………………………………………………… zwana w dalszej części umowy Zleceniodawcą
a:
……………………………………………………………………………………………………………….……………………………………………
§ 1
Przedmiotem umowy jest wykonywanie przez Zleceniobiorcę na warunkach określonych w niniejszej umowie usług porządkowych w obiekcie Zleceniodawcy mieszczącym się w Wałbrzychu przy ul. Wysockiego 17.
§ 2
- Zleceniobiorca będzie wykonywał usługi określone w § 1 przy użyciu własnych środków czystości oraz własnych urządzeń.
- Zakres usług świadczonych przez Zleceniobiorcę obejmuje:
Teren wewnętrzny
a) sprzątanie toalet
b) sprzątanie pomieszczeń
Teren zewnętrzny
c) zamiatanie i/lub odśnieżanie terenu
d) zbieranie śmieci
Łączna powierzchnia terenu do sprzątania wynosi:
– teren wewnętrzny 500m2
– teren zewnętrzny 2.000m2
- Usługa porządkowa będzie realizowana w następujące dni:
a) Sprzątanie terenu wewnętrznego – 6 dni w tygodniu (oprócz niedziel), w godz. od 11.00.
b) Sprzątanie terenu zewnętrznego – 6 dni w tygodniu (oprócz niedziel), w nstp. układzie:
- Poniedziałek 7 godz. dziennie (godz. 6.00 – 13.00)
- Wtorek 7 godz. dziennie (godz. 6.00 – 13.00)
- Środa 7 godz. dziennie (godz. 6.00 – 13.00)
- Czwartek 7 godz. dziennie (godz. 6.00 – 13.00)
- Piątek 7 godz. dziennie (godz. 6.00 – 13.00)
- Sobota 5 godz. dziennie (godz. 6.00 – 11.00)
- Maksymalny wymiar czasu pracy pracowników porządkowych delegowanych do realizacji niniejszej umowy nie przekroczy łącznie 1,5 etatu.
- Strony zobowiązują się do koordynowania i bieżącej kontroli właściwego wykonania usług porządkowych.
- Zleceniobiorca zobowiązuje się do wykonywania usługi z należytą starannością i zachowaniem zasad obowiązujących przy wykonywaniu tego rodzaju prac, nie utrudniając równocześnie normalnego toku pracy i funkcjonowania przedsiębiorstwa Zleceniodawcy.
- W przypadku nienależytego wykonywania przez Zleceniobiorcę usług określonych w niniejszej umowie, Zleceniodawca wezwie Zleceniobiorcę do niezwłocznego (w czasie nie dłuższym niż 1 dzień) usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości. W przypadku, gdy mimo wezwania Zleceniobiorca nie usunie stwierdzonych nieprawidłowości – Zleceniodawca jest uprawniony do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym bez zachowania okresu wypowiedzenia.
- Zleceniodawca zastrzega sobie prawo kontroli jakości i sposobu wykonywania przez Zleceniobiorcę usług określonych w § 1.
§ 3
- Strony zgodnie ustaliły stawkę ryczałtową miesięczną za realizację usługi określonej w umowie w wysokości:
– za sprzątanie terenu wewnętrznego – ……………………………. (słownie: ………………………… złotych plus podatek VAT)
– za sprzątanie terenu zewnętrznego – ……………………………. (słownie: ………………………… złotych plus podatek VAT)
- Należność za usługę płatna przelewem na podstawie faktury 30 dni od daty otrzymaniu faktury przez Zleceniodawcę.
- W przypadku zmian wysokości wynagrodzenia minimalnego obowiązującego na terenie Polski, Strony przystąpią do ustalenia nowych stawek, uwzględniających podwyżkę płacy minimalnej.
§ 4
- Zleceniobiorca będzie wykonywał usługi określone w § 1 przy pomocy pracowników lub osób trzecich zakceptowanych przez Zleceniodawcę, przy czym uważa się, że osoby te są akceptowane do czasu, gdy Zleceniodawca nie stwierdzi, że osób tych nie akceptuje.
- Zleceniobiorca oświadcza, że osoby wykonujące usługi będące przedmiotem umowy posiadają niezbędne kwalifikacje pozwalające na ich wykonywanie.
- Zleceniobiorca i osoby, za pomocą których Zleceniobiorca wykonywał będzie przedmiot umowy zobowiązane są do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących przedsiębiorstwa Zleceniodawcy, o których dowiedzieli się przy okazji wykonywania usług objętych niniejszą umową.
- Do wykonania usługi Zleceniobiorca zapewnia kadry we własnym zakresie.
- Zleceniobiorca wyposaży pracowników w odzież roboczą spełniającą wymogi bhp i estetyki.
- Zleceniobiorca wyposaży pracowników we wszelki sprzęt i narzędzia niezbędne do realizacji niniejszej umowy, oraz piasek i sól w sezonie zimowym.
- Zleceniobiorca wyposaży pracowników w niezbędne środki czystości, środki higieny (papier toaletowy, ręczniki, mydło, płyny, środki do odkażania toalet itp.), do wyłożenia w sprzątanych pomieszczeniach.
- Zleceniobiorca odpowiada za wszelkie szkody, w ramach realizacji niniejszej umowy, na zasadach określonych w polisie OC Zleceniobiorcy.
§ 5
Osobami uprawnionymi do reprezentowania stron przy operacyjnej realizacji niniejszej umowy są:
– ze strony Zleceniodawcy – Pan Prezes Zarządu Mirosław Bartolik, tel. 535 00 80 88,
– ze strony Zleceniobiorcy – Pan/i ………………………………….., tel. ……………………
Osobom wymienionym powyżej nie przysługują uprawnienia do zmiany umowy.
§ 6
Zleceniodawca zobowiązuje się do udostępnienia nieodpłatnie pomieszczeń na składanie przez Zleceniobiorcę sprzętu i materiałów niezbędnych do wykonywania usługi.
§ 7
- Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony.
- Umowa może być rozwiązana przez każdą ze stron umowy z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
- Umowa może być rozwiązana w trybie natychmiastowym – za porozumieniem stron.
- Zleceniodawca jest uprawniony do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym bez zachowania okresu wypowiedzenia w sytuacji określonej w § 2 pkt. 6.
- Zleceniobiorca jest uprawniony do rozwiązania niniejszej umowy w trybie natychmiastowym bez zachowania okresu wypowiedzenia, w przypadku, gdy Zleceniodawca zalega z zapłatą wynagrodzenia Zleceniobiorcy określonego w § 3 – za dwa pełne okresy płatności, a Zleceniodawca nie uregulował zaległości w terminie 2 tygodni od dnia otrzymania od Zleceniobiorcy pisemnego wezwania do zapłaty zaległości.
§ 8
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego a ewentualne spory będą rozstrzygane przez Sąd właściwy dla strony powodowej.
§ 9
- Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
- Zleceniodawca wyraża zgodę na wysyłanie drogą elektroniczną faktur oraz korekt do faktur w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2010 roku w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej /Dz.U. Nr 249 poz 1661/ oraz ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług /Dz.U. Nr 54 poz 535, ze zm/.
- Adres e-mail do wysyłania faktur: …………………………………………….
§ 10
1. Zleceniobiorca rozpocznie realizację umowy od dnia 02.01.2018.
- Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze Stron.
ZLECENIODAWCA ZLECENIOBIORCA
………………………………………….. ………………………………………………….
——————————————————————————————————————————————————————————————————————–
O wybraniu oferenta decyduje cena – 100%
Usługa będzie świadczona w okresie od 02.01.2018 do 31.12.2018r.
W ofercie należy podać:
1. Nazwę (firmę) oferenta.
2. Cenę w złotych netto za obie usługi miesięcznie.
3. Pisemne potwierdzenie akceptacji wzoru załączonej umowy.
Ofertę należy nadesłać do dnia 29.12.2017r. do godz. 12.00 za pośrednictwem poczty mailowej na skrzynkę: wrh@wrh.pl
Informacja o wyborze oferenta zostanie umieszczona na stronie www.wrh.pl w dniu 29.12.2017r. o godz. 13.00
ZARZĄD WRH SA